BEST TROLLING VIDEO |MONKEY APP -PART9

Ժամանց

Follow Me On My Social Medias:
ღ Instagram: @iamzoie
IAMZOIE
ღTwitter: @GotDamnZo
GotDamnZo
ღSnapChat: @itszoiebitch
FBOOK: Gotdamnzo/
YOUNOW www.younow.com/GotDamnZo
SEND ME SOME MAIL:
Zoie Fenty
P.O. BOX 1343
McDonough, GA. 30253
For Business Inquires Please Contact Me:
Email - GotdamnZoBiz@Gmail.com
#FUNNY #HUMOR #entertainment

Մեկնաբանություններ

  • GOTDAMN ZO
    GOTDAMN ZOԱմիս առաջ

    Excuse my ashy hands I had made this video after washing dishes 😂😂😂🤦🏾‍♀️ lord I got caught slipping ashy ass hands 😂😂

  • Fred Taylor

    Fred Taylor

    13 օր առաջ

    wait so did we look at it too?lol

  • Jayden Animals lover

    Jayden Animals lover

    18 օր առաջ

    Hahahaha love you lol can you rost people please.

  • GANGSTA PRANKSTA

    GANGSTA PRANKSTA

    Ամիս առաջ

    PSA If y’all in the comments before watching the video when the boy shows the ring do NOT look at it!!!!!

  • VIA

    VIA

    Ամիս առաջ

    Your Hands Was Not Ashy

  • VIA

    VIA

    Ամիս առաջ

    IAM ZOIE YESSS I LOVE YOU CALL ME

  • Crystal D
    Crystal D12 ժամ առաջ

    When he fell out the chair 😂😂😂😂😂😂

  • strawberry 99
    strawberry 99Օր առաջ

    Monkey is trash actually It's only funny when zoie on it

  • jayla cole
    jayla cole4 օր առաջ

    tell me cameron lieing plss

  • Michelle lyric
    Michelle lyric5 օր առաջ

    ZO DONE GOT HIMSELF A LIL BOOYFRIENDDD

  • rere nomad
    rere nomad6 օր առաջ

    lmao. 'god is not here...' yea she is busy protecting children from the virus.

  • Antonio Zuniga
    Antonio Zuniga6 օր առաջ

    zo need to take that gun and go check his house, especially with all that movement going around. 😭😭

  • xae garcia
    xae garcia7 օր առաջ

    4:43 YOU WRONG 😂😂😂

  • Jmykalz
    Jmykalz8 օր առաջ

    Zoe do another Monkey vid!

  • Aniya Long
    Aniya Long8 օր առաջ

    Bruh why dudes keep flashing zoie lmaooo

  • Aniya Long
    Aniya Long8 օր առաջ

    NO CAMERON WTF IS YOUR PROBLEM LMAOOOO

  • TheKidAubree
    TheKidAubree8 օր առաջ

    Man Cameron had Itachi’s Akatsuki ring 😂😂😂😂😂😂😂

  • kylah.michele
    kylah.michele12 օր առաջ

    RORO HAD ME WEAKKKK

  • Daylon Wright
    Daylon Wright13 օր առաջ

    Nobody: Not a DAMN SOUND: Zoe after Cameron’s ring: WHO THE HELL IN MY BASEMENT 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • LightskinTony
    LightskinTony13 օր առաջ

    What's the lightskins snap chat 😍😍😍😍😍 come on bitch imma need you to share 🤣🤣🤣🤣

  • g0ldenn
    g0ldenn13 օր առաջ

    Does anyone have the boys at the very end Instagram ?

  • Rosa Santi
    Rosa Santi13 օր առաջ

    i love your videos .. so far only cried 😭😂 from laughter! keep it up greetings from the Netherlands 💞

  • YouKnow NeeshNeesh
    YouKnow NeeshNeesh14 օր առաջ

    #OhIAintGotAllaat 😂🤣👏🏽

  • Nikki'sWorld
    Nikki'sWorld14 օր առաջ

    How do we catch you on the app?

  • Nikki'sWorld
    Nikki'sWorld14 օր առաջ

    Not home smoking weed!👀😩

  • ann smith
    ann smith15 օր առաջ

    Jacob should never be on social media again. He got the business from Zo. That was Hilarious

  • Arelysworld
    Arelysworld17 օր առաջ

    The last dude🤦🏾‍♀️

  • William Johnson
    William Johnson17 օր առաջ

    Is it weird that my peen got hard when the last guy pulled out his second gun? 😶

  • Ruthless_Ruby
    Ruthless_Ruby17 օր առաջ

    It’s Zoie freaking out about that ring that is from Naruto for me 😂🙈

  • diona johnson
    diona johnson17 օր առաջ

    Every time I’m sad 😔 I can just watch one of his videos and he can always make me smile and laugh, and I can actually be happy again 😊.

  • Cloud_
    Cloud_18 օր առաջ

    I died when he said “I like that green hat I got the same one, where you get it from the gas station?” 😂😂😂😂😂😂🤣

  • Queen A.K.A. Misty YVETTE
    Queen A.K.A. Misty YVETTE18 օր առաջ

    I just came across you and your channel. You are so fun to watch. With is virus and being disabled, I have a hard time finding something to smile for, but you did it! You gave me a reason to smile! I love watching you! You are my new favorite thing (person). POP=PRETTY ON PURPOSE THAT IS WHAT YOU ARE! I CAN ONLY HOPE TO BE P.O.P. STAY STRONG!

  • Nacirfa Beauty and Skin
    Nacirfa Beauty and Skin18 օր առաջ

    It was the butt cheeks for me 🤣😂😂

  • Karlita C
    Karlita C18 օր առաջ

    Man I enjoy watching these videos

  • Debbie Blatt
    Debbie Blatt18 օր առաջ

    Who else made sure not to look in the ring Cameron showed Zoe??? 😂😂😂😂😂😂😂😂 Then his motion detector picked up something in the basement! I was over her praying for you Zo!

  • Debbie Blatt
    Debbie Blatt18 օր առաջ

    6:02 did that Man say “we killin off whites, we killin off Arab’s & Asians” IKYFL! 😴😴😴😴😴

  • Korriel M
    Korriel M18 օր առաջ

    I love youuuu 😂😍

  • Jayden Animals lover
    Jayden Animals lover18 օր առաջ

    Hi I love you keep doing what you are doing . And tell me this don’t make sense 😂 .

  • Luyanda Nika
    Luyanda Nika18 օր առաջ

    The dude that pulled out a bigger gun "I ain't got all that"😂😂😂😭😭😭😂😂😭😭😂

  • Luyanda Nika
    Luyanda Nika18 օր առաջ

    27:36😂😂😂😭😭Zo is in looooooooovvveeeee

  • konique williams
    konique williams18 օր առաջ

    let me get on this app cause i wanna run into you

  • Itss.kayyy
    Itss.kayyy18 օր առաջ

    Slim king got me weak💀💀💀

  • Gwendolyn McFoulon
    Gwendolyn McFoulon19 օր առաջ

    I'm HOLLERING!!! I LOVE IT WHEN YOU GET ON MONKEY!!

  • Gwendolyn McFoulon
    Gwendolyn McFoulon19 օր առաջ

    Damn Zoie he straight trying to come over lol. Get it Zoie!!!

  • Gwendolyn McFoulon
    Gwendolyn McFoulon19 օր առաջ

    Hey Zoie I'm still laughing from your Omegele video. I know I spelled it wrong my bad lol.

  • Tonya Wooten
    Tonya Wooten19 օր առաջ

    I luv when people r so happy to see you and your nice to them so humble stay that way. Blessings to you keep shining

  • Crystyles Marie
    Crystyles Marie19 օր առաջ

    you are out of control lol

  • Meag
    Meag19 օր առաջ

    “What give you some money ? I’m broke”

  • Gigi R.
    Gigi R.19 օր առաջ

    OMG ZOE MOVE TO NYCCCCCC PERIOTTTTTT WE LOVE YOU COMMONNNNN

  • Gigi R.
    Gigi R.19 օր առաջ

    i like the puerto rican’s music 🤣

  • H A R L E i Q.
    H A R L E i Q.19 օր առաջ

    Ok white people... Great 😂😂

  • Brian Williams Jr.
    Brian Williams Jr.19 օր առաջ

    Are we gonna talk the ski mask he is wearing cause wtf were you doing with that... 😏

  • naturalbornscreamer
    naturalbornscreamer19 օր առաջ

    30:08!! Hahahahaha! #BigHeadAssHoe! O_o

  • A'Lexxius 25
    A'Lexxius 2519 օր առաջ

    Camron got us all fucked up!!! Made us look into that shit just to fuck us up at night😭😭

  • JB95
    JB9519 օր առաջ

    28:11 nah zoe that dude wants to hit a lick. First he says i like your watch let me have it than your clothes. Than he close it out with ill watch you from a distance. Lol fuck that stay strapped

  • Stonie Candice
    Stonie Candice20 օր առաջ

    NOT THE DEMON RING 🤣

  • Mommy Busy Bees
    Mommy Busy Bees20 օր առաջ

    Ummm Zoe what’s that app tho????

  • KEJ
    KEJ20 օր առաջ

    Zo this is so funny!! Thank you!!

  • Tsuki Yammy
    Tsuki Yammy20 օր առաջ

    CAMERON HIT EM WIT THE GENJUTSU!!!!

  • seokieswrld
    seokieswrld20 օր առաջ

    Rkelly’s wife: 7:05

  • Siaa Hale
    Siaa Hale21 օր առաջ

    28:24 I’m deaddddd😭💀💀

  • Keith Price
    Keith Price21 օր առաջ

    I fw that hoodie brah

  • ZEE P
    ZEE P22 օր առաջ

    I can’t with you ZO Lmaoooooo

  • Simply Sabiee
    Simply Sabiee23 օր առաջ

    Heey white people .. GREAT add time 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Lesha Blunt
    Lesha Blunt23 օր առաջ

    Zoe you have such a beautiful smile 😍

  • Madrean Howard
    Madrean Howard23 օր առաջ

    Care bear was so nice

  • Jeon Hamm
    Jeon Hamm24 օր առաջ

    “Make you third eye wink, you too awake. Relax” lol

  • DEONTE TERREL
    DEONTE TERREL24 օր առաջ

    GOTDAMZO!!💜💚💙❤️...

  • Nfl Gaming
    Nfl Gaming25 օր առաջ

    look up ring from naruto

  • Natasha W
    Natasha W26 օր առաջ

    Love love love You Zoie!!!

  • Pheonix Island Girl
    Pheonix Island Girl26 օր առաջ

    You have such a beautiful smile Zoie😍 Your videos show up just when I need it😌

  • Kayla Eubanks
    Kayla Eubanks26 օր առաջ

    Damn I looked at the ring to wtf gone happen 😐

  • Mark of Genius
    Mark of Genius27 օր առաջ

    You got me crying!!!!!!

  • Raquel White
    Raquel White27 օր առաջ

    "Sleep paralysis"🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Did it happen??!!

  • First Last
    First Last27 օր առաջ

    25:55 Busst it Busst it Busst it😂😂😂...he wasnt ready for u Zo

  • Toria Lee
    Toria Lee28 օր առաջ

    not the therapy session at 21:00 LMAOOO

  • nay hollingsworth
    nay hollingsworth28 օր առաջ

    Not the man being nasty omgggg

  • kenny l
    kenny l29 օր առաջ

    This is part 10 girl lol

  • DS 2x
    DS 2x29 օր առաջ

    I arc out mouths dropped at the same time 😭😭 And you better hop on that boy 🥳🥳🥳 do goodt

  • Liyah 2x
    Liyah 2x29 օր առաջ

    bigboiii_3x💀

  • Aurora Jackson
    Aurora JacksonԱմիս առաջ

    I just seen you 🤣🤣😂😂💓💓❤️❤️❤️❤️😂❤️😂

  • Jessica Mcclain
    Jessica McclainԱմիս առաջ

    I like the song

  • Ally’s Ambition
    Ally’s AmbitionԱմիս առաջ

    Lmaoo when he pulled out a riffle he said “ohh I ain’t got all dat” 💀💀💀💀 I love you ZO! ✨💀💀

  • Nizzy
    NizzyԱմիս առաջ

    Zoie turned Mr Good teeth out by the end of their chat 😏 “I’ll be watching you from a distance.”

  • Nizzy
    NizzyԱմիս առաջ

    It was the 4 for bloods for me🤣😭😭 these are hilarious bruhhhh

  • Eugene Kontor
    Eugene KontorԱմիս առաջ

    30:08 😂😂

  • iamtreana
    iamtreanaԱմիս առաջ

    Zo you got me getting on this app now lol 😩 it’s entertaining af when I’m bored

  • GANGSTA PRANKSTA
    GANGSTA PRANKSTAԱմիս առաջ

    Aye say anybody else had a weird night of sleep after watching this video? I’m dead serious. I kid you not I seen something I never seen before and I don’t know if it was real but it felt real and I think it was because of that ring.

  • GANGSTA PRANKSTA

    GANGSTA PRANKSTA

    Ամիս առաջ

    Maybe it was just a naruto ring but may be that boy put sum on det ring ion no but I saw sum red flying in my face dude. and ion smoke so Ik I wun trippin.

  • leo ocasio
    leo ocasioԱմիս առաջ

    You give me life thank you so much

  • Bianca Johnson
    Bianca JohnsonԱմիս առաջ

    This was part 10 not 9 but I love you anyways

  • charging yellow
    charging yellowԱմիս առաջ

    WHY HE PRETEND TO FAINT AT THAT RING!!!! IM CRYIN😭😭😭😭 he said sleep paralysis

  • Tyraaa
    TyraaaԱմիս առաջ

    You can tell when Zoe flirting😂 she be leaning against her hand

  • Only Nonsense
    Only NonsenseԱմիս առաջ

    “What a prizon?” Lmaooooo

  • DiamondTV
    DiamondTVԱմիս առաջ

    The one with the kid made me sad 😢 his future is gonna be great because he’s too smart for gangs.

  • DiamondTV
    DiamondTVԱմիս առաջ

    Lmaooo he does pharmaceuticals 😭🤣🤣🤣

  • wolf boy 44
    wolf boy 44Ամիս առաջ

    😂😂😂

  • Lorri
    LorriԱմիս առաջ

    Zoie is a natural flirt hunny I love it 😍😂😂

  • mbali n
    mbali nԱմիս առաջ

    Someone pls find that white boys Instagram that’s from England 🤩🤩

  • Alexis Starks
    Alexis StarksԱմիս առաջ

    how do u download the monkey app now

  • • Teriayna •
    • Teriayna •Ամիս առաջ

    It’s Cameron sending spirits through a phone for me.💀😂

  • • Teriayna •
    • Teriayna •Ամիս առաջ

    After “Cameron” showed that ring, the security cameras kept saying some “activity” was going on throughout the house..Zo, hunt that lil boy down and make him reverse that curse, lol..!! 😭😂

  • Whitney
    WhitneyԱմիս առաջ

    Man I bust tf out laughing when he told that dude they was lying about him being cute n to add time ugly lmfao 😂😂😂 man Zoe u stupid af.

  • Roxy
    RoxyԱմիս առաջ

    Believe me I am going through some shit in life and I could just break down and your video's are getting me through it. 💚💚💚 You are amazing!

  • Jordyn Aliska
    Jordyn AliskaԱմիս առաջ

    lllololo

  • Keilah Williams
    Keilah WilliamsԱմիս առաջ

    You play all day 😂😂 I’m here for it

Հաջորդը